poniedziałek, 9 listopada 2015

Rozdział 4 - Najgorsze w tym wszystkim jest to, że....


Ostatnie wydarzenia sprawiły, że stałyśmy się ostrożniejsze z przemianą i jakimikolwiek wyjściami. Coraz rzadziej wychodziłyśmy z domu ze względu na nasze bezpieczeństwo. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że przy ostatniej wyprawie nad jezioro nie znalazłyśmy nic co chociaż by trochę wiązało się z tymi dziwnymi pierścieniami...
Siedziałyśmy spokojnie w klasie, w czasie gdy ja czytałam książkę YeRin rozglądała się na wszystkie strony zawzięcie o czymś myśląc. Już miałam się odezwać, gdy nagle pojawił się nade mną jakiś cień. Uniosłam głowę i ujrzałam grupkę chłopaków, a wśród nich znajomego mojej siostry. 
- Możemy pogadać ?- zapytał ChanYeol.
YeRin wyrwana ze swojego świata spojrzała na mnie, a ja na nią. Kiwnęłyśmy głowami na "tak".
- Może chodźmy w jakieś spokojniejsze miejsce, za dużo tu ludzi.- odezwał się jakiś chłopak. 
Wstałyśmy i ruszyłyśmy za chłopakami. Zaprowadzili nas aż na dach szkoły.
- O co chodzi ?- zapytałam.
- Znamy waszą tajemnicę.- odpowiedział ChanYeol.
Zdezorientowana spojrzałam na YeRin. Nie za bardzo rozumiałam o co im chodziło.
- Jaką tajemnicę ? Nie mamy żadnej tajemnicy.- już miałyśmy odejść, kiedy jeden z nich powiedział:
- Wiemy, że jesteście wilkami.
Po tych słowach zastygłyśmy w bezruchu. Z przerażeniem spojrzałam na siostrę, miałam wrażenie, że oczy wylecą jej z orbit. 
- Nie mamy pojęcia o czym wy mówicie. Wilki ?- udawałam, że nie rozumiem co do mnie mówią.
- Nie udawaj, widziałem cię kiedy się przemieniałaś. 
W tym momencie siostra spojrzała na mnie z mordem w oczach.
- Musiało ci się przywidzieć.
- A co powiesz na to, że mamy zdjęcia?
- Że co?!
- Twoja reakcja mówi sama za siebie.
Westchnęłam ciężko.
- No dobra, nie ma co owijać w bawełnę.- odezwała się YeRin.- Macie nas, jesteśmy wilkami.- dodała.
- Mówiłem wam !- wykrzyknął ChanYeol, jednak od razu zamilkł widząc spojrzenia swoich kolegów. 
- I co teraz ? Wydacie nas ?- zapytałam.
- Nie mamy takiego zamiaru. Zatrzymamy tą informację dla siebie.
- Naprawdę ? Dlaczego ? Każda inna osoba na waszym miejscu poleciała by już to rozgadać...- stwierdziła moja siostra.
- Głównie dlatego, że my też...AŁA !- nie dokończył bo jeden z chłopaków stanął mu na stopę.
Spojrzałyśmy na nich zdziwione. 
Zabrzmiał dźwięk dzwonka. Miałam już iść z YeRin, gdy poczułam uścisk na nadgarstku. Odwróciłam głowę i zobaczyłam jak jeden z nich trzyma mnie za rękę.
- Jedna rada dla was. Uważajcie gdzie się lepiej przemieniacie.
- Będziemy pamiętać.- puścił moja rękę i zaczął grzebać w swoim plecaku.
- Zgubiłaś to przy bibliotece.- powiedział i podał mi książkę. Teraz sobie przypomniałam, że jak biegłam na pomoc siostrze to upuściłam książkę, która wypożyczyłam. Spojrzałam na niego a on na mnie.
- Kowamo.
- W ogóle jestem Suho a to Kai, SeHun, D.O, BaekHyun i Chanyeol.
- Ja jestem Jieun a to moja siostra YeRin.
Po tym jak się przedstawiliśmy złapałam dziewczynę za ręki i zeszłyśmy na dół na lekcję.


*YeRin*
Razem z JiEun siedziałyśmy w moim pokoju. Leżałam na łóżku patrząc znudzona w sufit, w czasie gdy moja siostra czytała książkę, którą wypożyczyła. Po chwili prawie spadłam z łóżka, gdy usłyszałam krzyk siostry.
- Już wiem !
- Ale co ?- zapytałam zdezorientowana.
- Wiem o co chodzi z tymi pierścieniami ! Słuchaj. "W starożytności pierścienie uważane były za najzwyklejszą biżuterię, jednak pod koniec XIV wieku Jung YooHan przez przypadek odkrył prawdziwą moc pierścieni. Wszystkie 12 pierścieni ułożone w grocie Yungang pozwalały przywołać Cheruba."
- Co za Heuba ?
- Nie Heuba, tylko Cheruba. Zaraz to sprawdzę.- odpowiedziała i włączyła laptopa, by po chwili wpisać w wyszukiwarkę odpowiednie hasło.
- Chyba mam. "Cherub to potężne nadprzyrodzone istoty, stojące bardzo wysoko w hierarchii bytów, znajdujące się często w bezpośredniej bliskości Boga. Po przywołaniu tych istot przywoływacz ma możliwość wskrzeszenia jednej zmarłej osoby."
Wzdrygnęłam się, gdy wyobraziłam sobie chodzące trupy. 
- Kto by chciał wskrzeszać zombie ?- zapytałam zdziwiona
- Jak kogoś wskrzeszasz, to nie jest zombie tylko człowiekiem.- wyjaśniła mi JiEun.- Ciekawa jestem dlaczego akurat oni mają te pierścienie...
- Kto wie....

2 komentarze:

  1. Genialne ! Kiedy będzie kontynuacja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy uda się namówić Jung SooSang i Lee Sunny na kolejne rozdziały xd

      Usuń