piątek, 8 maja 2015

Czego NIE powie przeciętny Kpoper


1. EXO? BTS? Nie znam.
2. Słuchałam/em Kpopu jeszcze przed Gangam Style
3. CL? Królową? Phii...
4. Słucham wszystkich girlsbandów oprócz 2NE1
5. Nie, nie obchodzi mnie, że mój ulubiony zespół ma comeback
6. Mój bias ma dziewczynę? Jestem taka szczęśliwa!!!
7. *Bias zdejmuje koszulkę* UBRAŁBYŚ SIĘ!!!
8. Przecież to oczywiste, że Ren to chłopak, a Amber to dziewczyna
9. Uczę się koreańskiego, więc wiem o czym śpiewają
10. Wydać 60zl na płytę? Po co? I tak mi się nie przyda



11. SM to najlepsza wytwórnia
12. Papa YG to troll? Wcale nie!
13. Wytwórnia przełożyła comeback mojego ulubionego zespołu? Nie gniewam się
14. Nie obchodzi mnie to, że mój bias miał milion operacji plastycznych. Dla mnie zawsze był piękny
15. Jasne, że rozpoznaje SNSD
16. W tym zespole jest 13 osób? Maaaało...
17. Kiedyś poznam swojego biasa, weźmiemy ślub, zamieszkamy w Seulu, nazwiemy nasze dzieci Krzesimir i Kunegunda
18. Oczywiście, że interesuje  mnie gospodarka  i polityka Korei
19. Nie obchodzi mnie, że mój bias jest przystojny, ważne, że ma talent
20. Oczywiście, że nie oglądam tej dramy, bo gra w niej mój bias



21. Moje OTP jest prawdziwe? Nieeee, powinni znaleźć sobie dziewczyny.
22. W 2NE1 lubię wszystkie dziewczyny oprócz CL
23. Mam 3 zdjęcia swojego biasa. Tyle mi wystarczy
24. Mamy tego samego biasa? Huuuuraaaa!!
25. Dzisiaj w ogóle nie myślałam o moim biasie
26. Big Bang miało 3 lata przerwy? Bardzo dobrze, zasłużyli na to
27. B.A.P nie miało w tym miesiącu comebacku? Coś jest nie tak
28. Bias dawno nie wrzucił nic na IG, Weibo ani Twittera? Trudno
29. Zadebiutował nowy girlsband? Muszę go sprawdzić
30. Nowa piosenka SNSD jest świetna



31. F(x) to najbardziej doceniany zespół SMu
32.Lee Hi ma comeback? Nie za często?
33. Kim HyunJoong? To ten aktor, tak?
34. Nie pamiętam daty urodzenia mojego biasa
35. Ktoś w mojej szkole słucha Kpopu? Nie chcę z nim rozmawiać
36. Nie chce żadnych gadżetów z moim ulubionym zespołem
37. Dziś jadę na koncert swojego ulubionego zespołu. Za tydzień też
38. To oczywiste, że mój UB wolałby mnie od tej aktorki
39. Słucham Kpopu, więc znam i słucham wszystkich zespołów



40. Mój Tumblr nie jest zapełniony zdjęciami mojego UB
41. Nie on wcale nie zrujnował mojej bias listy
42. Moje życie w 90% nie składa się z Kpopu
43. To oczywiste, że wolę swojego chłopaka od biasa
44. Mam powiedzieć coś po koreańsku? Eeeee...Oppa!
45. W Kpopie liczy się TYLKO muzyka


7 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się, bo wiele z nich się nie zgadza. Niestety, ale sporo z tych zdań to rzeczy, które zależą od gustu (np. to czy podoba mi się comeback SNSD). Jak dla mnie zdecydowane ''nie'' tej notce. Może następna będzie lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałyśmy, że wiele osób weźmie to za poważnie :) Oczywiście, że wszystko się nie zgadza do każdego, bo do nas też nie. Miało to na celu pokazanie jak jest mniej więcej w śmiesznym stylu...

      Usuń
  2. Haha jak dla mnie świetna notka! <3
    Chociaż nie zgodzę się z 38. To oczywiste, że mój UB wolałby mnie od tej aktorki.
    Ja uważam, że by mnie wolał! xD Czy to by była prawda, to nie wiem, ale ciii... Nie rujnuj mi marzeń c;
    Czekam na więcej i zapraszam do mnie~~
    Anem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Z kilkoma rzeczami się nie zgodzę,ale to zależy od gustu.
    W każdym razie super śmieszna notka,bardzo fajna ^-^
    Czekam na nowe posty,bo super się blog zapowiada i zapraszam do mnie :3
    Kumi

    OdpowiedzUsuń
  4. Lista rzeczy które ja serio mówię:
    "2. Słuchałam/em Kpopu jeszcze przed Gangam Style
    3. CL? Królową? Phii...
    4. Słucham wszystkich girlsbandów oprócz 2NE1
    6. Mój bias ma dziewczynę? Jestem taka szczęśliwa!!!
    7. *Bias zdejmuje koszulkę* UBRAŁBYŚ SIĘ!!!
    11. SM to najlepsza wytwórnia
    5. Jasne, że rozpoznaje SNSD
    23. Mam 3 zdjęcia swojego biasa. Tyle mi wystarczy
    24. Mamy tego samego biasa? Huuuuraaaa!!
    29. Zadebiutował nowy girlsband? Muszę go sprawdzić
    30. Nowa piosenka SNSD jest świetna
    38. To oczywiste, że mój UB wolałby mnie od tej aktorki (to na żarty, ale jednak xd)
    40. Mój Tumblr nie jest zapełniony zdjęciami mojego UB"
    Hah, chyba jestem troszkę nietypową fanką K-Popu. :P



    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchałem kpopu przed gangnam style, cóż tutaj nie pasuje

    OdpowiedzUsuń