wtorek, 12 maja 2015

50 według nas najprzystojniejszych Kpopowych idoli


1. Suho (EXO)

2. Sehun (EXO)

3. Kai (EXO)

4. G-Dragon (BigBang)

5. Donghae (Super Junior)

6. Jin (Mr.Mr.)

7. Ryu (Ex Mr.Mr.)

 8. AO (LC9)

9. Chen (EXO)

10. Tao (EXO)

11. Chanyeol (EXO)

12. Jungkook (BTS)

13. J-Hope (BTS)

 14. Insoo (MyName)

15. Sungjae BTOB)

16.Minhyuk(BTOB)
 
17. Leeteuk (Super Junior)

18. Hyungseung (B2ST)

19. Minho (SHINee)

20. Lee Minho (Aktor)

21. Ren (Nu'est)

22. L.Joe (Teen Top)

23. Chunji (Teen Top)

24. Eunhyuk (Super Junior)

 25. Hongki (FT ISLAND)

26. Kiseop (U-KISS)

 27. Jun (U-KISS)

28. Jin (BTS)

29. Benji (B.I.G)

30. Jimin (BTS)

31. Nickhun (2PM)

32. Sungmin (Super Junior)

33. Jaehyo (Block B)

34. U-Kwon (Block B)

35. Kyung (Block B)

36. Lay (EXO)

37. Jun (LC9)

38. Jun.Q (MyName)

39. Chaejin (MyName)

40. Sungjong (INFINITE)

41. Hoya (INFINITE)

42. L (INFINITE)

43. Hongbin (VIXX)

44. N (VIXX)

 
45. Mark (GOT7)

46. Lee Jong Suk (Aktor)

47. JR (Nu'est)

48. Taemin (SHINee)

49. Key (SHINee)

50. Choi Jong Hoon (FT ISLAND)

9 komentarzy:

  1. A gdzie TOP? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie zmieściłyście Luhana, chyba że przeoczyłam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mozna w takiej liscie pominac T.O.P i Lee Joona(bo raczej nie umkneli mi, przegladalam niezbyt dokladnie)? O.o no coz...ja sie w wiekszosci nie zgadzam...slyszac slowo przystojny raczej mam w glowie takiego np Taekyeona z 2pm niz AO...on jest raczej uroczy...a to dwa rozne pojecia :P ale to wasze zdanie wiec sie nie wtracam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że dla Ciebie są przystojni, nie znaczy, że dla nas też. To miało być według naszych upodobań, a nie innych. A co do "Przystojni", po prostu ma oznaczać, że nam sie podobają, a nie dzielić tego na przystojny, słodki...

      Usuń
  4. Zgadzam sie co do jednego, ciesze sie że był tam Jungkook.. Bo to muj Ub. Ale ja bym jeszcze dała Leo z Vixx, chyba że przeoczyłam. <3^^ Bardzo mi sie podobała lista naszych Biasów. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie totalny upadek.Jak dla mnie Suga powinien być 1 ;-;

    OdpowiedzUsuń