wtorek, 16 czerwca 2015

PROLOG: It's something hidden inside me woke up now ...



Tupot stóp za mną. Dziwne odgłosy. To wszystko było dziwne. Uczucie bycia obserwowaną nie dawało mi spokoju. Wyczułam niepokój bijący od mojej siostry, z resztą, nie dziwiłam jej się. Strach ma naprawdę wiele obliczeń, zależy to tylko od nas jak się ujawni. Może być naprawdę okropny. Miałam ochotę uciec jak najdalej stąd. Znaleźć się w kompletnie innym miejscu. 
Cisza. Wszystko ucichło. Nie było słychać nic, oprócz przyspieszonego oddechu mojej towarzyszki i łomotania serca. To było naprawdę dziwne...

                                                                                                                                          
Oto prolog naszego opowiadania. Rozdziały będą dodawane w każdy wtorek o 17:00.
Mamy nadzieję, że opowiadanie się Wam spodoba ;)
~ SooSang & Sunny

2 komentarze:

  1. Fajnie się zapowiada ^^
    Będę wyczekiwać rozdziałów XD Mam nadzieję, że niedługo się pojawią :D

    OdpowiedzUsuń