niedziela, 30 października 2016

Teksty koreańskich piosenek w rzeczywistości cz.2




1.
Kiedy nauczyciel zwalnia nas z lekcji:
~Wow ! Fantastic Baby ! Dance !
(0:38)


2.
Kiedy się dowiaduję, że mój ulubiony zespół ma być w Polsce:
~Oh my god ! Oh my god !
(1:20)


3.
Kiedy zagaduję na imprezie do osoby, która mi się spodobała:
~What's your name ?
(0:08)


4.
Kiedy otrzymam SMS'a:
~You got a message !
(1:03)


5.
Kiedy ktoś mi proponuje jakąś grę:
~Sexy, free and single, I'm ready too, Bingo !
(1:18)


6.
Kiedy przyjdzie paczka, na którą długo czekałam/em:
~Everyday Im so lucky!
(1:02)


7.
Kiedy budzę się po ostrym melanżu:
~Hangover, hangover, hangover, hangover
(0:04)


8.
Kiedy ktoś pyta dlaczego tak często podniecam się moimi biasami:
~It's just comes so natural
It's just comes automatic
(0:31)


9.
Kiedy koleżanka nie chce mi dać ściągać na sprawdzianie:
~ Bad Bad Bad Bad Bad Bad Girl
Bad Bad Bad Bad Bad Bad Girl
(1:02)


10.
Kiedy cała klasa zrywa się z ostatniej lekcji:
~ Should I Go? Should I Stay? Nobody Know!
(2:42)


11.
Kiedy przez przypadek kogoś obleje:
~ Baby, I'm sorry !
(2:34)


12.
Kiedy mój chłopak bije się z innym:
~ My Gangsta Boy !
():34)


13.
Kiedy ktoś pyta jak byś się opisał/a:
~ C-R-A-Z-Y !
(0:57)

14.
Kiedy mama pyta kiedy w końcu zacznę się uczyć:
~Tomorrow
(1:29)

15.
Kiedy mój chłopak/dziewczyna pyta, czy go kocham:
~I Love You
(0:45)

16.
Kiedy jesteś na imprezie, a muzyka gra zbyt cicho:
~Volume Up Up
(1:26)

17.
Kiedy twoja/twój przyjaciółka/przyjaciel jest smutny/smutna:
~Cheer up baby !
Cheer up baby !
(1:08)

18.
Kiedy mama nie pozwoli mi gdzieś wyjść:
~ Whyyyy ?!
(0:42)

19.
Kiedy pytam dziewczynę czy będzie moją dziewczyna:
~ Be my girl
~ Want you be my girl ?

(0:28)

20.
Kiedy żegnam się z moją/moim dziewczyną/chłopakiem:
~Good bye baby
~Good bye baby
(1:04)

2 komentarze:

  1. Wszystko idealnie pasuje! 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja machinalnie śpiewałam fragmenty z piosenek, czytając ten post :")?
    Ogółem wszystko pasuje znakomicie ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń